Zwroty i reklamacje

Zwrot

Formularz: Formularz

Konsument - jest osobą fizyczną, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC). 

Przedsiębiorca - jest osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. 

Towar nabyty w sklepie internetowym le-q.pl, mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Nabyty towar nie może nosić śladów użycia, musi być zapakowany w oryginalne pudełko musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi akcesoriami z którymi został przysłany (paragon, faktura, gratisy itp.) 

Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwrotów i dodać go do paczki.

Zwroty klienci wysyłają we własnych zakresie. Należność za złożone zamówienie zostanie przelana na podane przez klienta konto w ciągu 14 dni roboczych. UWAGA: Towar nie może być używany, a pudełko uszkodzone podczas rozpakowywania!

Dane do odesłania: Le-Q ul. Ogrodowa 38 34-400 Nowy Targ.

 

Gwarancja 

Formularz: Formularz

Wszystkie oryginalne części sprzedawane w naszym sklepie, są objęte gwarancją do 12 miesięcy.

Warunki gwarancji: 

Konieczne jest zachowanie paragonu/faktury VAT za zakup do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. 

Jak złożyć reklamację? Prosimy o kontakt pod adresem email: leq.polska@gmail.com. Następnie prosimy o pobranie formularza reklamacyjnego i wypełnienie go.

 

Solidnie spakuj wszystkie zakupione towary dołączając do tego dokument potwierdzający zakup towarów, pismo reklamacyjne opisujące powody reklamacji, adres zwrotny oraz dane kontaktowe.

Dane do odesłania: Le-Q ul. Ogrodowa 38 34-400 Nowy Targ.

Przy zakupie towaru upewnij się, czy nie jest uszkodzony i posiada wszystkie elementy. - sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w trakcie samodzielnego montażu. - sklep rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji przez sklep le-q.pl klient otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji drogą mailową. - przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z biurem obsługi klienta sklepu le-q.pl leq.polska@gmail.com w celu wyjaśnienia sprawy.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

iqitcookielaw - module, put here your own cookie law text